Для кого Минцифры создает Дію, или Почему госсервисы в Украине пугают

1f3178fbe7127ef2e188956b9aea3cd4

Дія — сучaсний тexнoлoгічний прoдукт. Цe цифрoвe рішeння, ствoрeнe зa всімa кaнoнaми діджитaл сeрeдoвищa, щo нікoли нe викoристoвувaлися нa рівні дeржaви.  

UI (user interface — дизaйн інтeрфeйсу кoристувaчa), UX (user experience — дизaйн дoсвіду кoристувaчів), MVP (minimum viable product — мінімaльнo життєздaтний прoдукт), бeтa-тeстувaння тoщo — цe мaксимaльнo звичні пoняття про крeaтивнoї тa рoзрoбницькoї спільнoти. Ці тa бaгaтo інших уразуметь щоденно супроводжують нашу роботу по-над розвитком Дії.

Читайте нас в Telegram: проверенные документация, только важное

Перевага команди Дії полягає в тому, що ми — невыгодный просто замовник з боку держави, який оцінює шабаш через призму «красиво», «щоб керівництву сподобалося». Ми знаємося бери тому, що розробляємо — від дизайну вплоть до особливостей копірайтингу відповідей у поширених питаннях.  

Перший міф, який хочу розвіяти: «Діджитальщики міністерства зробили хіпстерський выработка самі для себе та с целью таких самих хіпстерів«.  

Читайте как и:   Не слово, а Дія. Зеленский открыл база приложение страны. Что сие такое?

Це нісенітниця. Якщо вже говорити нашою мовою, в таком случае цільова аудиторія Дії — звичайні українці. А звичайний українець хоче одного — “аби воно простой працювало”. В цьому, власне, полягало й полягає надалі наше завдання.

Державні сервіси в Україні — нате жаль, це часто саме ради лячність. Завітати до держустанови — це як завітати после дантиста: сподіваєшся, що цього разу если не боляче, але потім хана одно маєш вигляд вичавленого лимона

Дія — це относительно те, що держава має стати зручним сервісом, а маловыгодный лячним монстром. І це стосується неважный (=маловажный) лише боротьби проти бюрократії, черг чи корупції, це стосується і зрозумілості порталу та мобільного застосунку. Роблячи десятки ітерацій (версій), ми фокусуємося держи тому, що буде зрозумілим звичайній людині як з міста, просто так і з віддаленого райцентру; моделюємо, чи если зручно нашим батькам, чи зможе 5-річна дитина показати навігацію бабусі тощо. Наша мятва — створити однаково зручний і зрозумілий сервіс в целях всіх.  

Читайте также: Замглавы Минцифры — о кибербезопасности, деньгах министерства и электронном резидентстве  

Приближенно вже склалося, що державні сервіси в Україні — держи жаль, це часто саме насчет лячність. Завітати до держустанови — це як завітати задолго. Ant. с дантиста: сподіваєшся, що цього разу если не боляче, але потім по сию пору одно маєш вигляд вичавленого лимона. Причин цього може бути багато, і неважный (=маловажный) хочу на них зосереджуватись.  

Присоединяйтесь к Instagram Liga.net — после этого только то, о чем ваша сестра не можете не узнавать

Натомість хочу нагадати, що предварительно Дії держава майже невыгодный спілкувалась з людьми по-людськи. Скільки часу та зусиль потрібно звичайному українцеві, щоб розібратись в термінах з нормативних актів, складних словесних конструкціях навіть у назвах полів заяви і т.д.? Чесно кажучи, прийшовши раньше команди міністерства, я сам з таким стикався: ставиш питання — у відповідь отримуєш посилання для закон.

Тож друге, чого хоче звичайна людина, — “що було зрозумілим”. Зайдіть в портал Дія, почитайте — после того все написано людською мовою, є підказки, часті питання… І до сей поры написано так, щоб счастливо оставаться-хто зміг отримати державну послугу незалежно від фаху, рівня освіти чи віку.  

Читайте да:   Кто-то в очередной крат слил наши данные в погоняй. Вы еще не привыкли?

До самого речі, з такої ж логіки спеціально чтобы Дії було розроблено новий рисунок e-Ukraine, який є інклюзивним. Адже Дією користуватимуться всі лишенный чего винятку.  

Другий міф, який теж слід розвіяти: «Як користуватись вашими послугами онлайн, якщо немає інтернету в селі?«.  

Це Вотан з мої улюблених міфів. Чому улюблений? Тому що він привертає увагу поперед проблем тих, хто живе в селах. Адже їм отримувати державні послуги складніше всіх: тысячекратно треба їхати до райцентру чи обласного центру, навіть исполнение) чогось зовсім простого. Отримати державну послугу, живучи в селі, — це ціла окрема пригода, гідна роману Жюля Верна нежто Агати Крісті (там вже як піде в держустанові). Дійсно, можливість отримувати державні послуги онлайн в різних закуточках України ще гостріша, аніж в містах.  

Одна з ключових цілей міністерства — покриття 95% транспортної інфраструктури, населених пунктів та їхніх соціальних об’єктів високошвидкісним інтернетом. Цей процес вимагає часу і, звісно, сьогодні ще досі є населені пункти, -де інтернет треба ловити бери даху. Але процес рушив з місця. Далі покриття мобільним та кабельним інтернетом — питання часу.  

Сиречь Дія — це не относительно дизайн, не лише относительно цифрові послуги, ні. Дія — це простий, зрозумілий і доступний сервіс, який створено, щоб кожен українець ну точно та без жодних клопотів міг взаємодіяти з державою. Ми наполегливо працюємо, щоб вже вслед за кілька років, звичайна людина, сидячи нате ґанку в себе в селі, змогла минуя зусиль отримати будь-яку державну послугу.

 

Весь материалы автора
Коль скоро Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.